Doprava
VŠECHNY PRODUKTY ZAKOUPENÉ V NAŠEM INTERNETOVÉM OBCHODĚ DODÁVÁME KURÝRNÍ SPOLEČNOSTÍ GLS
Všechny naše zásilky připravujeme k odeslání tak, aby byly řádně chráněny proti poškození při dopravě. Pro tento účel používáme vybrané kartonové obaly, výplně, balicí fólie a pásky. Takto dobře chráněné a zabalené produkty se k vám domů dostanou kurýrem GLS.
Abychom Vám zajistili ještě větší spokojenost s nákupem v našem obchodě, můžeme Vám zakoupené produkty doručit i do 24 hodin (platí pro barvy a standardní velikosti) od okamžiku připsání platby na náš bankovní účet nebo Vámi zvolte dobírku.
Všechny naše kurýrní zásilky jsou pojištěny proti poškození nebo krádeži.
- V případě platby bankovním převodem na bankovní účet 90 Kč
- V případě platby na dobírku balíku 130 Kč
Cenu dopravy můžete snadno zkontrolovat po přidání položky do košíku.
Platby
Platby za objednané produkty lze provést formou:
- na dobírku, tedy platba v hotovosti kurýrovi na dobírku,
- platba bankovním převodem (TrustPay) na účet.
Problémy s vaší objednávkou
Pokud vás kurýr při pokusu o doručení zásilky nezastihne doma, zanechá oznámení. Díky tomu můžete přímo kontaktovat kurýra a domluvit se na novém termínu doručení, který vám vyhovuje (během pracovní doby). Dokonce je možné změnit doručovací adresu.
Pokud jste neobdrželi svou objednávku po termínu dodání uvedeném v e-mailu s potvrzením objednávky, kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky. Pro upřesnění situace budeme kontaktovat kurýrní společnost a uděláme vše pro to, abychom objednávku dokončili co nejdříve.
- Telefon: 781 671 999
- E-mail: obchod@potenza-shop.cz
Pokud je při převzetí zásilky balík poškozený, přelepený kurýrní páskou nebo mokrý, nahláste tento případ kurýrovi, měli byste sepsat reklamační protokol.
Máte otázky? Nejlépe napsat e-mail obchod@potenza-shop.cz
Odpovíme co nejdříve.
Telefonicky jsme k dispozici od Po-Pá. od 8:00 do 16:00 / Telefon: 781 671 999
Ve výjimečných situacích můžete kontaktovat i v jiné dny a hodiny.
Odpovíme co nejdříve.