Doprava

VŠECHNY PRODUKTY ZAKOUPENÉ V NAŠEM INTERNETOVÉM OBCHODĚ DODÁVÁME KURÝRNÍ SPOLEČNOSTÍ GLS

Všechny naše zásilky připravujeme k odeslání tak, aby byly řádně chráněny proti poškození při dopravě. Pro tento účel používáme vybrané kartonové obaly, výplně, balicí fólie a pásky. Takto dobře chráněné a zabalené produkty se k vám domů dostanou kurýrem GLS.

Abychom Vám zajistili ještě větší spokojenost s nákupem v našem obchodě, můžeme Vám zakoupené produkty doručit i do 24 hodin (platí pro barvy a standardní velikosti) od okamžiku připsání platby na náš bankovní účet nebo Vámi zvolte dobírku.

Všechny naše kurýrní zásilky jsou pojištěny proti poškození nebo krádeži.

  • V případě platby bankovním převodem na bankovní účet 90 Kč
  • V případě platby na dobírku balíku 130 Kč

Cenu dopravy můžete snadno zkontrolovat po přidání položky do košíku.

Platby

Platby za objednané produkty lze provést formou:

  • na dobírku, tedy platba v hotovosti kurýrovi na dobírku,
  • platba bankovním převodem  (TrustPay) na účet.

 

Problémy s vaší objednávkou

Pokud vás kurýr při pokusu o doručení zásilky nezastihne doma, zanechá oznámení. Díky tomu můžete přímo kontaktovat kurýra a domluvit se na novém termínu doručení, který vám vyhovuje (během pracovní doby). Dokonce je možné změnit doručovací adresu.

Pokud jste neobdrželi svou objednávku po termínu dodání uvedeném v e-mailu s potvrzením objednávky, kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky. Pro upřesnění situace budeme kontaktovat kurýrní společnost a uděláme vše pro to, abychom objednávku dokončili co nejdříve.

Pokud je při převzetí zásilky balík poškozený, přelepený kurýrní páskou nebo mokrý, nahláste tento případ kurýrovi, měli byste sepsat reklamační protokol.

Máte otázky? Nejlépe napsat e-mail obchod@potenza-shop.cz 

Odpovíme co nejdříve.

Telefonicky jsme k dispozici od Po-Pá. od 8:00 do 16:00 / Telefon: 781 671 999

Ve výjimečných situacích můžete kontaktovat i v jiné dny a hodiny.

Odpovíme co nejdříve.